Japońskie klocki hamulcowe produkowane zgodnie z certyfikatem TÜV w jakości O.E.M dla wszystkich motocykli japońskich i europejskich. Wszystkie klocki zarówno sportowe RJL jak i użytku codziennego JL – Sintered; Semi-Metallic są testowane przez zespół VESRAH SUZUKI RACING TEAM założony w 1997r. i odnoszący wiele sukcesów sportowych na torach w USA.
W ofercie posiadamy 3 rodzaje klocków Vesrah
Vesrah Sintered Metal - klocki wykonane ze spieku: miedzi, cyny, grafitu, karbonu i innych stopów metali
Co sprawia, że klocki Vesrah sintered metal JL są najlepsze?
Wszystkie klocki hamulcowe VESRAH produkowane są zgodnie z certyfikatem TÜV, wolne w 100% od azbestu.
Jak dobrać klocki do pojazdu?
Można zrobić to na dwa sposoby:
1. Wyszukując ich po typie, marce, modelu pojazdu w naszym sklepie np. Wybierając " Części do motocykli" następnie markę pojazdu " Honda" następnie pojemność pojazdu "251 - 600 CCM" następnie model pojazdu "CBR600F" następnie na liście części odnajdujemy i wybieramy typ klocków hamulcowych.
2. Klocki dobrać można poprzez katalog producenta VERSAH:
MOTOCYKLE TERENOWE
MOTOCYKLE SZOSOWE
QUADY
SKUTERY
Wybieramy markę i model pojazdu, wybieramy klocki na przód lub tył. kopiujemy ich oznaczenie np. VD-172 i w wyszukiwarce sklepu w okienku szukaj wpisujemy " klocki" oraz typ z katalogu Versach np. "klocki VD-172".
Vesrah Sintered Metal - klocki wykonane ze spieku: miedzi, cyny, grafitu, karbonu i innych stopów metali
- Wytwarzane w jakości O.E.M dla wszystkich motocykli japońskich i europejskich.
- Kompatybilne ze stalowymi tarczami hamulcowymi.
- Zastosowanie miedzianej podkładki okładzin ciernych w celu szybszego i lepszego rozprowadzenia ciepła
- W wybranych klockach producent stosuje podkładki radiacyjne zapobiegające nadmiernemu nagrzewaniu się zacisku hamulcowego.
Co sprawia, że klocki Vesrah sintered metal JL są najlepsze?
- bardzo duża skuteczność bez efektu fading
- bardzo powolne zużycie klocków bez względu na warunki atmosferyczne
- progresywna charakterystyka i czucie hamulca
- stabilny współczynnik tarcia w każdą pogodę
Vesrah ORGANIC - Japońskie klocki hamulcowe produkowane z stopów metali, mieszanki karbon-kevlar , oraz wielu innych składników. Składniki metali przekraczają 50% masy ciernej klocka.
Wytwarzane w jakości O.E.M dla wszystkich motocykli japońskich i europejskich.
Wytwarzane w jakości O.E.M dla wszystkich motocykli japońskich i europejskich.
- Kompatybilne ze wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych.
- Stabilny współczynnik tarcia w każdych warunkach atmosferycznych.
Wszystkie klocki hamulcowe VESRAH produkowane są zgodnie z certyfikatem TÜV, wolne w 100% od azbestu.
Vesrah RACING- japońskie klocki hamulcowe wykonane w technologii spieku. Przeznaczone do montażu w motocyklach wyścigowych i crossowych. Użytkowane i testowane przez najlepsze zespoły m.in. przez Vesrah Racing Team powstały w 1997 roku i odnoszący wiele sukcesów.
KLOCKI RACING SĄ WYBIERANE PRZEZ NAJLEPSZYCH PONIEWAŻ:
- Posiadają bardzo wysoka skuteczność bez efektu fadingu
- Bardzo dobre czucie hamulca nawet przy użyciu małej siły nacisku dźwigni hamulca
- Stała wydajność hamulca nawet przy rosnącej temperaturze
- Łatwa kontrola przy progresywnym hamowaniu
- Bardzo niskie zużycie klocków (wytrzymałość do 8 godzin podczas wyścigu)
- Zastosowanie najnowszych technologii w produkcji podkładek okładzin ciernych powoduje brak wypaczenia nawet przy ekstremalnie wysokich temperaturach.
Jak dobrać klocki do pojazdu?
Można zrobić to na dwa sposoby:
1. Wyszukując ich po typie, marce, modelu pojazdu w naszym sklepie np. Wybierając " Części do motocykli" następnie markę pojazdu " Honda" następnie pojemność pojazdu "251 - 600 CCM" następnie model pojazdu "CBR600F" następnie na liście części odnajdujemy i wybieramy typ klocków hamulcowych.
2. Klocki dobrać można poprzez katalog producenta VERSAH:
MOTOCYKLE TERENOWE
MOTOCYKLE SZOSOWE
QUADY
SKUTERY
Wybieramy markę i model pojazdu, wybieramy klocki na przód lub tył. kopiujemy ich oznaczenie np. VD-172 i w wyszukiwarce sklepu w okienku szukaj wpisujemy " klocki" oraz typ z katalogu Versach np. "klocki VD-172".