PC1522150
Nowy produkt
1-3 dni
czas realizacji 1-2 dni
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
TŁOK YAMAHA TDR-TZR-DT 125 57,50 mm METEOR
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
Kurier | Kurier | 16,00 zł |
Paczkomaty 24/7 InPost | Paczkomaty 24/7 InPost | 13,99 zł |
Kurier - płatność przy odbiorze | Kurier - płatność przy odbiorze | 22,00 zł |
* Dla zakupów powyżej 350,00 zł darmowa dostawa!
Darmowa wysyłka powyżej 350zł
Duży wybór części
Śledzenie przesyłki
Tłok kompletny METEOR o średnicy 57,50 mm. Zdjęcie od strony kanału dolotowego. Rozstaw zamków 28 mm.
Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
D - 57,50
C - 30
H - 3,5
L - 65,5
Ød - 16
Meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy Caber.
Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.
Płatności elektronicze realizuje:
Dostawy realizuje: